Saturday, November 27, 2010

Konek Melayu Besar










7 comments:

  1. wow konek melayu mmg besar, lg besar dari cina

    ReplyDelete
  2. i melayu tapi jarang hisap batang melayu..dulu i pernah rasa batang melayu yang bersama..nama laki tu eddy..i main kat bilik kosong kat komuter shah alam malam malam...masa tu komuter tutup...hmm..sedap betul..mana lah si eddy tu...i ingin nak hisap batang dia...anyway that batang above is so besar..mmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  3. Jom sms atau whatsapp sye...sye ok jer
    0193089683

    ReplyDelete
  4. jom jumpa n lancap sama..prefer jumpa n toceng. msj dulu to my ym > boylancap@yahoo.com or skype matmelancap

    ReplyDelete
  5. nk isp btng mcm ni...aku bdk handsome ..nk isp sampai air kuar...skype dicksucker52..sexylay4@gmail.com ...nk abng malayu sje...

    ReplyDelete
  6. Aku gila bau spender!! Sapa yang spender yang tak
    basuh... Ke yang kena air mani lepas tu tak basuh...
    We chat aku taichi_yagami94 aku suka bau
    kelengkang yang berpeluh.... Konek yang sedap pun
    aku gila!!
    aku nak bawah 20 aje!! tak nak chubby!! Tak kisahlah india ke melayu... Janji sama taste!!

    ReplyDelete
  7. bottom here cri top area portdickson..0132032417/wechat/whatsapp..no chub k..

    ReplyDelete